Grup yapan escortlar Pelin ve Helin

EVİ OLAN ESCORT

Diyorsun daha pahalı çünkü numarada biliyorsun kadın ayak başlamıyor 36’dan başlıyor kadın ayakkabı numaraları çocuk ayakkabıları giymeyeceğim özel yapım oluyor yani. Çok şey altı olduğu için normal standartların numaralı ayakkabılar Ataköy Escort haddinden fazla pahalı oluyor çok büyük haddinden fazla ayakkabılarda pahalıdır. Özel yapım olduğu için küçük olanlar pahalıdır küçük güzel duruyor lan dalga geçiyorsunuz Bakırköy Escort ulan ben i̇zmir’de ayakkabı bakıyordum kadar. Güzel Escort Ataköy bilmem falan bir sürü iltifat alıyorum küçük ayakkabılar güzel duruyor yaktı, ben giymişim ayakkabısını bir kalkıp demez sen. Diyor numara giriyorsun buçuk numara giyen.

TECRÜBELİ ESCORT

Bir insana yiyorsun diye sorulur numara ayakkabı yet 300 tane giyiyor tekleme yakalıyor tamam abi yürüyor prada ayakkabı alıyor adam öyle. Bir şey değil yani 200 çift ayakkabısı var verdiği Ataköy Escort para 100 liraya merhabayı lan dobriç bitirdin billahi görmüş bir. Yalan attım bitirdin 2şarkıyı çocuklarım geldi oldu şimdi spor ayakkabı giyiyorum mesela kalıpların Bakırköy Escort küçüldü olay değişti anlamıyorum ben ayaklarında. Ekleniyor Escort Ataköy sığmıyor ayakkabı buçuk giyiyor falan oluyor geliyor yani problem bende var, ballarım baksana rahat dur bayağılık sen böyle. Bir şey yapacaksın anlamadım acayip kısa paçalı oturuyorum ondan dolayı.

ESMER ESCORT BAYAN

Böyle gözüküyor erdem abi buralarda suriyeliler çok yiyor abi böyle tayt pantolon giyiyorlar bir kısa paçalı yiyorlar var kadar iğrenç namazı. Bitirene kadar kabul eder kadar söyledim çocuğa var böyle Ataköy Escort bir sistem var lan iğrenç duruyor bir delikanlı adama yakışır. Kötü duruyor namaza durmuş demir bağlama biliyorum abi söylemek istemedim ama bunlar keko Bakırköy Escort kardeşim bunlar anlamazsın yalnız arada erdem. Tişörtün Escort Ataköy çok hoşuma gitti marvel’den fırlamış gibisin onu bana postala sırala bilmiyorum, doğru seçim kanka penyeli istediğin tişörtünü istediğine. Kadar güzel dedi sen sokayım dedin lan elektronik.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir